میز تالاری شام و نهار ۸ضلعی لمسه VIP

میز تالاری شام و نهار ۸ضلعی لمسه VIP

میز تالاری شام و نهار ۸ ضلعی لمسه VIP

میز شام مبله یا میز شام لمسه ای جهت مجالس عروسی و مهمانی از دیگر محصولات شرکت میعاد می باشد. این مدل میز شام بسیار زیبا و سازگار با هر سلیقه ای است که در تالار ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. میز شام مبله با مواد اولیه استاندارد و از MDF و چوب مرغوب تهیه شده است و کلاف کار آن از چرم و پارچه مناسب با سلیقه مشتری می باشد. از مزایای استفاده از این نوع میز شام ، چند تکه بودن آن است که به صورت پازل و به شکل مورد نظر شما در خواهد آمد و ضمن داشتن طراحی و چیدمان مناسب ، امکان استفاده بهینه از فضا را به شما خواهد داد. میز های شام شرکت ما در ابعاد استاندارد طراحی و تولید شده است و بیشتر تالار های مجالس عروسی ، هتل ها ، موسسات پذیرایی و ظروف کرایه از این مدل میز های شام استفاده می کنند. مدل های میز شام چند تکه و لمسه می تواند به زیبا ترین مدل تزیین و چیدمان میز شام عروسی و میهمانی ها به شما عزیزان کمک شایانی نماید.

میز تالاری شام

این مدل میز شام بسیار زیبا و سازگار با هر سلیقه ای است که در تالار ها و هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد .میز شام مبله با مواد اولیه استاندارد و از mdf و چوب مرغوب تهیه شده و کلاف کار ان از چرم و پارچه مناسب با سلیقه مشتری میباشد.مزایای استفاده از این نوع میز جند تکه بودن ان است که به صورت پازل و به شکل مورد نظر شما در خواهد آمد.ضمن داشتن طراحی و چیدمان مناسب امکان استفاده بهینه از فضا را به شما خواهد داد.

میز تالاری شام

میز تالاری شام و نهار ۸ضلعی لمسه VIP مختص تالارها و باغ تالارها به شماره مدل  Ml2  که دارای ظاهری فانتزی که دارای رنگ های متفاوت و امکان استفاده در سالن های پذیرایی و هتل ها و تالار ها از جنس   چرم و چوب مرغوب و فلز می باشد.در ضمن کلیه ی  میز گرد های مجموعه ما  دارای پنج سال گارانتی می باشد و پس از ثبت سفارش در طی بیست و پنج روز کاری تحویل شما داده می شود و حداقل تعداد برای ثبت سفارش ینجاه عدد می باشد که دارای پکینگ سلفون می باشند.

تحهیزات تالار