جایگاه عروس و داماد فانتزی استیج مخصوص تالار و باغ تالارها

جایگاه عروس و داماد فانتزی استیج مخصوص تالار و باغ تالارها

جایگاه عروس داماد

با تور و گل های رنگی زیبا ، ریسه های چشمک زن و کاناپه ی اصلی لاو ست را با سلیقه در کنار هم می چینیم تا یک تزیین بی نظیر در مراسم عقد و عروسی برای جایگاه عروس و داماد خلق کنیم. بعد از پایان مراسم و جشن عروسی یا عقد زمانی که عروس و داماد فیلم و عکس های آن روزهای به یادماندنی را با هم مرور می کنند بیشترین تصویری که از کنار هم بودنشان دیده می شود در جایگاهی است که گوشه ای از تالار ، باغ یا خانه تزیین شده است پس چه بهتر که بهترین چیدمان و ایده های تزیینی را برای هرچه زیباتری شدن این بخش انتخاب و اجرا کنیم.

 

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس داماد – مدل جایگاه عروس داماد در تالار و باغ – جایگاه عروس داماد در عقد و عروسی

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

 

انتخاب جایگاه عروس قشنگ و شیک دغدغه همه عروس ها و دامادهاست که دوست دارند بهترین و فانتزی ترین جایگاه را انتخاب نمایند.رنگ بندی مناسب و رعایت هارمونی رنگ ها زیبایی خاص و قابل توجهی به جایگاه می بخشد و فضایی ایده آل و شیک ایجاد می کند. معمولا رنگ های سفید، نقره ایی، طلایی و سایر رنگ های روشن و درخشان کاربرد زیادی در تزیین جایگاه دارند، اما انتخاب رنگ کاملا سلیقه ایی است و به نظر عروس و داماد و همچنین فضای سالن و تالار بستگی دارد.

جایگاه عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد

تزیینات شیک جایگاه عروس و داماد

کلیه ی جایگاه عروس و داماد فانتزی مجموعه ی ما از پنج سال گارانتی برخوردار هستند و داراری رنگ های متنوع و شیک با طرح های فوق العاده زیبا و جذاب که نظر هر ببیننده ای رو جذب می کند.پس از انتخاب نوع رنگ و طرح جایگاه عروس و داماد توسط شما در طی فرایند بیست و پنج روزه جایگاه حویل شما داده می شود.

تجهیزات تالار