آینه شمعدانی تالاری رومیزی در طرح های مختلف

آینه شمعدانی تالاری رومیزی در طرح های مختلف

آینه شمعدانی تالاری

شاید هیچ گاه ما به شمعدانی هایی که روی میز قرار میدهیم دقت نکنیم اما مطمئن باشید افرادی که وارد سالن پذیرایی و یا تالار می شوند، بویژه برای اولین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک هم در نظرشان با اهمیت جلوه می‌کند. اگر می خواهید نمای منزل یا تالارتان زیبا و چشم نواز به نظر رسد، بهتر است از نکات ریز و کوچک غافل نشوید.

20150204_133036

انواع آینه و شمعدان

معمولا آینه و شمعدان جز اولین خریدهای مشترک یک زوج است که برای آن ذوق و اشتیاق بسیاری دارند ولی تجربه کافی ندارند.  آینه و شمعدان در جنس های مختلفی مثل طلا ، نقره ، کریستال ، چینی ، برنز ، چوب و انواع فلزهایی که با آب طلا و نقره آبکاری می شوند وجود دارد که البته قیمت های بسیار متفاوتی دارند. معمولا کسانی که دوست دارند چیز با ارزشی تهییه کنند و بتوانند آن را به نوه و نتیجه هاشان نسل به نسل بدهند ، آینه و شمعدان نقره را انتخاب می کنند.

آینه و شمعدان های چوبی

آینه و شمعدان های طرح چوب معمولا در رنگ فندقی موجود هستند و اگر با دکوراسیون منزل تان جور باشند بسیار زیبا و ساده خواهند بود.

آینه و شمعدان های شیشه ای و معایب آن ها

آینه و شمعدان های کریستالی عموما ماندگاری طولانی ای ندارند و امکان شکست و لب پر شدن آن ها زیاد است . در صورتی که آینه به صورت تلق یا پلاستیک باشد به مرور زمان کدر خواهد شد و قیمت ارزانی دارد. در صورتی که آینه و شمعدان به صورت کریستال برش دار و سنگین باشد شکننده خواهد بود و قیمت زیادی خواهد داشت. اما در هر صورت آینه و شمعدان کریستال زیباست و فقط کمی نیاز به مراقبت دارد.

آینه و شمعدان های چینی

آینه و شمعدان های چینی نیز مانند کریستال شکننده هستند و قیمت بالایی دارند اما زیبایی چشمگیری دارند.

آینه و شمعدان های نقره و شناخت نقره مناسب
آینه و شمعدان های نقره به علت آن که مانند طلا از روی وزن شان به قیمت روز محاسبه می شوند و هنگام فروش دارای ارزش و قیمت هستند ، پرطرفدار هستند. ضمنا از آن جایی که نقره های قدیمی قیمت و ارزش بیش تری دارند ، کسانی که دوست دارند آینه و شمعدان شان را به عنوان میراث خانوادگی در میان نسل شان باقی بگذارند به خرید نقره تمایل دارند. بهترین نوع آینه و شمعدان نقره آن هایی هستند که در حالت معمولی کمی تیره هستند و بارنگ تیره آبکاری شده اند . زیرا نقره های سفید در اثر مرور زمان تیره شده و نیاز به آبکاری دارند. .

آینه و شمعدان های برنز

آینه و شمعدان های برنز معمولا رنگ تیره ، وزن زیاد و ماندگاری طولانی دارند و به خاطر تیره بودنشان دیگر نیازی به آبکاری و … ندارند.

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

آینه شمعدانی تالاری

تجهیزات تالار-آینه شمعدانی تالاری