جایگاه عروس داماد لمسه مخصوص تالار و باغ تالارها

جایگاه عروس داماد لمسه مخصوص تالار و باغ تالارها

جایگاه عروس  داماد لمسه جزئی از اقسام تجهیز تالار جهت استفاده در سالن برگزاری مراسم عروسی می باشد. این مدل از جایگاه عروس و داماد لمسه شامل ۱۳ تکه است که از ۵ عدد بک لمسه ای در ابعاد و سایز های مختلف تشکیل شده است. اقسام دیگر آن شزلون عروس و داماد و میز جلوی شزلون عروس و داماد است. اقسام دیگر آن متشکل از ۶ عدد استوانه لمسه ای در ابعاد و سایز های متفاوت می باشد که جدیدترین مدل در نوع خود است.

 

جایگاه عروس داماد

در این مدل از جایگاه عروس و داماد لمسه از ام دی اف با کیفیت و بسیار مرغوب با ضخامت استاندارد در بدنه استفاده شده است. پایه های تمامی قسمت ها تمام فلز و مقاوم و نشکن می باشند. همچنین از مواد پلی ارتان (مواد نشکن) در تهیه تاج جایگاه بکار رفته است و از مرغوب ترین چرم ها با قابلیت شست و شو و در رنگ های متنوع و دلخواه شما عزیزان استفاده شده است.

جایگاه عروس داماد

جایگاه عروس داماد

دوخت حرفه ای بسیار شکیل و جذاب و منظم توسط خیاط ماهر صورت گرفته است. همچنین از مزایای این مدل از جایگاه عروس  داماد لمسه می توان به قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان آن و همپنین سهولت در چیدمان در سبک های گوناگون نام برد. لازم به ذکر است که طول بزرگترین بک لمسه ای جایگاه ۲٫۲۰ سانتی متر و عرض آن ۱٫۵۰ سانتی متر می باشد و همچنین طول شزلون عروس و داماد نیز ۲٫۲۰ سانتی متر می باشد که زیبایی آن را دو چندان نموده است.

جایگاه عروس داماد

جایگاه عروس داماد

 

جایگاه عروس داماد

شرکت تولیدی میز و صندلی و تجهیزات تالاری میعاد محصولات خود را در طرح ها و رنگ های مختلف و با ضمانت پنج ساله عرضه می دارد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت فروش این محصول با تلفن دفتر مرکزی و یا مدیر فروشگاه تماس بگیرید.

تجهیزات تالار

جایگاه عروس داماد