صندلی VIP لمسه همراه با میز مخصوص تالارهای با کلاس

صندلی VIP لمسه همراه با میز مخصوص تالارهای با کلاس

صندلی VIP لمسه همراه با میز

صندلی VIP لمسه همراه با میز

صندلی VIP لمسه همراه با میز مخصوص تالارهاو باغ تالارهای با کلاس و زیبابه شماره مدل  S-vp که دارای ظاهری فانتزی و دارای رنگ های متناوب و متنوع  و امکان استفاده در  منازل , سالن های پذیرایی و تالار ها و باغ تالارها از جنس فلز و چرم مرغوب می باشد.در ضمن کلیه ی  صندلی VIP لمسه همراه با میز مجموعه ی ما  دارای پنج سال گارانتی می باشد و پس از ثبت سفارش در طی بیست و پنج روز تحویل شما داده می شود و حداقل تعداد برای ثبت سفارش ینجاه عدد می باشد که دارای پکینگ سلفون می باشند.

صندلی VIP لمسه همراه با میز

صندلی VIP لمسه همراه با میز

فروش انواع تجهیزات تالار شامل جدید ترین مدل های صندلی  vip لمسه همراه با میز ، صندلی فلزی سالن های عروسی میز شام لمسه و چند تکه، جایگاه عروس و داماد به صورت چند تکه و قابل جابه جایی کاملا آسان، صندلی شزلون عروس و داماد در طرح ها و نقش های جدید و زیبا و بسیاری تجهیزات تالاری دیگر. جهت خرید هریک از محصولات ذکر شده تولیدی مجموعه میعاد می توانید با ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را از انواع مدل ها و رنگ ها و طرح ها و همچنین از قیمت محصولات مطلع نماییم.

صندلی VIP لمسه همراه با میز به واسطه ی طراحی کلاسیک خود شکوه و اصالت ماندگار را به محیط شما می بخشد، تمامی میز و صندلی های شرکت میعاد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند که در مدل های مختلف و تهیه شده از بهترین روکش های پارچه و چرم در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند. تمامی صندلی های شرکت ما ترکیبی هستند خیره کننده از زیبایی و استحکام که با به روز ترین و مدرنترین شیوه های تولید صندلی تالار ، مجلسی، پذیرایی و رستورانی  تولید می گردند، بکار گرفتن ظرافت در طراحی و ساخت محصولات مجموعه ما و تولید پایه های انحصاری و همچنین شکیل بودن و زیبایی در طرح و رنگ محصولات موجب شده تا تولیدات این شرکت پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد.

انجام سلفون پیچی هر محصول و همچنین استفاده از فوم های ضربه گیر برای پایه های صندلی تالار برای جلوگیری از صدمات ناشی از جابجایی و حمل و نقل از دیگر خدمات ما می باشد. همچنین به مشتریان خود مژده میدهیم که تمامی محصولات تولید شده در این شرکت دارای ضمانت پنج ساله می باشند.

 

صندلی VIP لمسه همراه با میز

تجهیزات تالار