میز تالاری گرد ۱۱۵ مخصوص شام و ناهار در مجالس

میز تالاری گرد ۱۱۵ مخصوص شام و ناهار در مجالس

میز تالاری گرد ۱۱۵

میز تالاری

طرح های جدید میزهای غذاخوری گرد,میزهای غذاخوری انواع مختلف با طرح های جدید و جالبی ساخته می شوند و مردم با سلیقه های متفاوت و نسبت به دکوراسیون منزل و تالارها و باغ تالارها و  فضایی که در اختیار دارند از انواع متفاوت میز غذاخوری استفاده می کنند .

round-table

 میز تالاری گرد ۱۱۵ مخصوص شام و ناهار در مجالس مختص باغ تالارها و تالارهای زیبا به شماره مدل  MZ2  که دارای ظاهری کلاسیک و فلزی و دارای رنگ های سفید و طوسی  و امکان استفاده در  آشپزخانه.تالار و سالن های پذیرایی و تالار ها و باغ تالارها از جنس  گالوانیزه پل دار مرغوب می باشد.در ضمن کلیه ی  میز گرد های مجموعه ما  دارای پنج سال گارانتی می باشد و پس از ثبت سفارش در طی ده روز کاری تحویل شما داده می شود و حداقل تعداد برای ثبت سفارش ینجاه عدد می باشد که دارای پکینگ سلفون می باشند.

میز تالاری

میز غذاخوری گرد با طرح ساده و معمولی برای گوشه منزل و یا آشپزخانه های کوچک و یا آنهایی که قدرت خرید میزهای گران قیمت را ندارند بسیار مناسب است.

میز گرد MZ2 با مکانیزم بسیار ساده توسط شرکت میعاد طراحی و تولید شده این میز برای هتل ها، تالار و رستوران ها و حتی باغسراها بسیار مناسب است.

تحهیزات تالار